reklama

3640. Pre niekoho číslo, pre mňa záväzok

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Pamätám si, keď som ako dieťa nemohol zaspať a spolužiaci mi poradili, aby som v takých

chvíľach počítal ovečky. Že to vraj zaručene pomôže. A aj pomohlo. Nepamätám si síce

koľko ich bolo najviac, ale 3640 ich určite nikdy nebolo. Poviete si, čo je to za číslo 3640?

Poviem vám, pre mňa to od 21. septembra, kedy som definitívne potvrdil môj záujem

kandidovať na post primátora už nie je číslo, ale silný záväzok. Toľko dospelých občanov

mesta Čadca mi totiž svojim podpisom v petícii potvrdilo, že chcú aby som v týchto voľbách

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

kandidoval. Zároveň pevne verím, že veľká väčšina z nich aj so zámerom, aby som v týchto

voľbách uspel a najbližšie 4 roky hájil ich záujmy z radnice nášho mesta. Konkrétne záujmy

konkrétnych ľudí. Vás, vašich rodičov, detí, priateľov, kolegov, susedov, známych, každého,

kto obetoval pár sekúnd či minút svojho času aby mi dodal odvahu zabojovať a uspieť.

Áno, mohol som ísť cestou nominácie politickou stranou, či dokonca koalície strán, ktoré

si na národnej úrovni nevedia prísť na meno, ale na úrovni miestnej nemajú problém spojiť

svoje meno a logo s kýmkoľvek za účelom, ktorý nám občanom zostáva nejasný a neznámi.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neurobil som to. Pretože záujmy občanov tohto mesta musia prevyšovať záujmy politických

strán a ich lokálnych lídrov.

O to vďačnejšie som však prijal verejnú i neverejnú podporu mnohých, hoci aj stranícky

organizovaných občanov, ktorí mi potvrdili, že oni veru rešpektovať odporúčania svojej

miestnej centrály nebudú a dajú svoj hlas tomu, o kom vedia že posunie mesto, v ktorom

žijú a ktoré milujú ďalej. Ako občianskeho kandidáta ma však nesmierne teší aj podpora

rôznych občianskych skupín, mestských organizácii, spolkov či združení, resp. známych

osobností nášho mesta. Za všetky spomeniem napr. Mestskú organizáciu jednoty dôchodcov

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čadca, kde predsedníčka Miroslava Mináriková kandiduje na post poslankyne MsZ, Základnú

organizáciu Slovenského zväzu záhradkárov Bukov II pod vedením ďalšieho kandidáta

na poslanca Jaroslava Klusa, Folklórny súbor Kysučan s Pavlom Panisom, KUK Mareka

Belku, lekára a spisovateľa MUDr. Jozefa Marca, trénera mladých futbalistov Štefana

Grečmala, alebo stolného tenistu Ľudovíta Valárika. Za podnikateľské prostredie nášho mesta

spomeniem aspoň Autoprofit Čadca Viliama Kocúrka, ako aj viaceré malé a stredné podniky

v Čadci podporujúce mnou predstavený systém, ktorý by im uľahčil podnikanie v meste. Za

veľký prejav dôvery považujem aj podporu Miroslava Rejdu, primátora Turzovky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takýto okruh občanov a ich hlas volajúci po zmene pomerov v našom meste vyjadruje

celkom jasne hlavný leitmotív nášho snaženia, SPOLU SME ČADCA a len spolu dokážeme

viac.

Jozef Vražel

Jozef Vražel

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Celý svoj profesný život som sa venoval sociálnej sfére a zamestnanosti. Otázkam politiky zamestnanosti sa venujem aj v súčasnosti vo svojom doktorandskom štúdiu.V súčastnosti pracujem ako manažér súkromných firiem a ako nezávislý poslanec Mestského zastupiteľstva v Čadci. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu